Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει το προϊόν. Στην περίπτωση που τα προϊόντα παραμείνουν στην μεταφορική εταιρία για πάνω από 3 ημέρες με υπαιτιότητα του πελάτη ή άρνηση παραλαβής δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε έπιπλα και η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για φθορές που τυχόν θα προκληθούν.  

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αφού πρώτα μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων αποστέλλοντας email στο info@zhta.gr . Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων γίνονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Οι παραγγελίες που παραδίδονται μετά τις τριάντα (30) ημέρες έχουν το περιθώριο επιστροφής εντός δέκα (10) ημερών
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους χωρίς την ευθύνη του πελάτη ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός εικοσιπέντε (25) ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα μη-ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να μας το επιστρέψετε και να κάνετε αίτημα επιστροφής χρημάτων μόνο εάν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Σε περίπτωση που έχετε ανοίξει την συσκευασία αλλά θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων δεν ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο ίδια ή μεγαλύτερης αξίας που υπάρχει δημοσιευμένο στο site μας.

Παρακαλώ σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
1. Επικοινωνήσετε μαζί μας στη γραμμή 2310 239611 ώστε να μας αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε.
2. Το προϊόν δεν έχει μεταχειριστεί τόσο ώστε να φαίνονται εμφανείς φθορές.
3. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
4. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος.
5. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω της ταχυμεταφορικής ACS Courier.
6.
Η αποστολή των προϊόντων γίνει με άλλη μεταφορική αλλά τα έξοδα μεταφοράς να επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που μας αποσταλεί προϊόν με άλλη μεταφορική εκτός της ACS Courier και με δική μας χρέωση μεταφορικών, το προϊόν δεν παραλαμβάνεται και επιστρέφεται πίσω.

Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία Zhta.gr δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αίτημα επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των στοιχείων της τραπέζης του πελάτη από την εταιρεία μας. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μέσω ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων.

Διαδικασία επιστροφής

  1. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επίδειξη της απόδειξης αγοράς ή της κάρτας εγγύησης. Στην περίπτωση υπαναχώρησης οφείλετε να ενημερώσετε τηλεφωνικά την εταιρία και να συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης που θα σας αποσταλεί. Τα προϊόντα επιστρέφονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
  2. Η επιστροφή των προϊόντων γίνετε με την acs courier. Σε περίπτωση βαρέων αντικειμένων η αποστολή γίνετε με μεταφορική εταιρία κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία μας.
  3. Τα προϊόντα τεχνολογίας επιστρέφονται με την συσκευασία τους χωρίς να έχουν προκληθεί βλάβες ή φθορές από την χρήση.
  4. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας, μπορείτε να μας το επιστρέψετε.
  5. Τα προϊόντα βαρέου τύπου επιστρέφονται αποσυναρμολογημένα και συσκευασμένα από τον πελάτη και παραλαμβάνονται επί πεζοδρομίου από μεταφορική εταιρία κατόπιν συνεννόησης.
  6. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρία.
  7. Η χρέωση μεταφορικών υπολογίζετε κατά περίπτωση ανάλογα τον προορισμό και τον όγκο.
  8. Η αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων πραγματοποιείται άμεσα μετά την παραλαβή του προϊόντος.
  9. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων βαρέου τύπου και όχι μόνο από επιθυμία του καταναλωτή και χωρίς να υπάρχουν φθορές ή ελάττωμα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Έπιπλα

  1. Τα έπιπλα καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση.
  2. Τα είδη τεχνολογίας καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση.
  3. Γίνετε πλήρη αντικατάσταση των προϊόντων στα οποία έχει προκληθεί βλάβη κατά τη μεταφορά χωρίς καμία επιβάρυνση στο πελάτη.
  4. Γίνετε αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο της ίδιας εταιρίας (για ορισμένες εταιρίες προϊόντων) στο διάστημα 1 μήνα και με επιβάρυνση μεταφορικών και διαφοράς χρημάτων (αν υπάρχει) στον πελάτη.
  5. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επίδειξη της απόδειξης αγοράς ή της κάρτας εγγύησης και η συμπλήρωση του εντύπου επιστροφής ή υπαναχώρησης.
  6. Τα προϊόντα βαρέου τύπου επιστρέφονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία μας αποσυναρμολογημένα και συσκευασμένα από τον πελάτη και παραλαμβάνονται επί πεζοδρομίου από μεταφορική εταιρία.
  7. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας, μπορείτε να μας το επιστρέψετε.
  8. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν φέρει ελάττωμα ή φθορές από την μεταφορά τα έξοδα επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
  9. Σε περίπτωση αλλαγής ή αντικατάστασης τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Εποχιακά Είδη

Στα εποχιακά είδη δεν γίνετε επιστροφή εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο προϊόν.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (κατόπιν παραγγελίας με παράδοση 10 έως 30 εργάσιμες μέρες) (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

Έντυπο Επιστροφής:

εντυπο επιστροφής.